به اون که بعد من میاد
نوشته شده توسط : sima

 

دوباره کنج اتاقم خاطراتتو دارم برگ می زنم
رفتی اما بی تفاوت پیک آخر و دارم مرگ میزنم
پادشاهیت و تو آخر به کجا می رسونی
من که می دونم یه روز تو بی کسی پشیمونی
به اون که بعد من میاد بگو که خیلی بیکسی
بگو که حتی خود تو به داد اون نمی رسی
 به اون که بعد من میاد بگو که تنهاش میزاری
بگو بهش از اولش که آخرش جا ش می زاری
بگو بهش از اولش که دل نبنده پای تو
بهش بگو نمی مونی نمی مونه صدای تو
بهش بگو فکر نکنه که مال چشمای اونی
بهش بگو که حاضری بمیری اما نمونی
به اون که بعد من میاد بگو که خیلی بیکسی
بگو که حتی خود تو به داد اون نمی رسی
 به اون که بعد من میاد بگو که تنهاش میزاری
بگو بهش از اولش که آخرش جا ش می زاری
 
 




:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 5 / 1 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: